RANGKAIAN SOSIAL ANDA

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

11:13 pm
Siapa di sini pernah tengok cerita Tarzan?.haa..trade mark tarzan bunyi begini OOOooooOOOOoooo!!!!
O mak kau..ops melatah.haha. Bukan nak tipu,cerita tarzan ni memang popular dan merupakan favourite ramai suatu ketika dahulu sehingga wujud pula cerita GEORGE OF THE JUNGLE,mesti pernah tengok kan?watak lelaki yang tinggal di hutan belantara? haa..sampai dulu zaman kanak-kanak masa mandi sungai,kalau bergayut dengan akar pokok kompom OOOooooOOOO!! aksi tarzan! hehe.

Yang menariknya adalah tentang lelaki bernama Du Toit DeWet yang sanggup meninggalkan pekerjaannya di sebuah supermarket di Manchester, England, demi menyelami kehidupan sebagai Tarzan.Sanggup berhenti kerja untuk jadi "orang utan".


a menanggalkan pakaian seragam petugas keamanannya dan terbang ke George, Afrika Selatan. Di kota ini, ia mengganti bajunya dengan sepotong kain, kemudian masuk ke hutan untuk menjalani kehidupan nyata sebagai seorang Tarzan.

“Orang mungkin berkata aku gila, tapi aku tahu ini adalah apa yang aku inginkan sejak lahir,” katanya.DeWet sejak kecil memang terobsesi menjadi Tarzan.

Saat itu ia tinggal di Namibia, Afrika, bersama ayahnya. Ayahnya merupakan pengumpul buku dan komik Tarzan. Di kota pedalaman ini pula ia sering keluar-masuk hutan untuk mengambil gambar pelbagai binatang dan aneka serangga.Ketika tinggal di Manchester, ia saat inginkan pada kehidupan masa kecilnya tersebut. Maka pada 2007, DeWet memutuskan benar-benar menjadi Tarzan. “Di Manchester, aku bukan jenis lelaki yang menyukai pesta. Aku tak pernah mabuk,” katanya. “Di sini, aku lebih suka makan buah-buahan dan berry yang ada di hutan. Aku tahu serangga apa yang boleh di makan".

0 Member Sempoi:

Post a Comment