RANGKAIAN SOSIAL ANDA

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

1:04 pm
KES BERCIUM

Ada kes pelik di  Tionghoa, China di mana seorang wanita muda dilaporkan menjadi tuli setelah bercium dengan kekasihnya. Ciuman dari lelaki itu yang sangat ganas dan 'menyedut' dengan kuat menyebabkan grgendang telinga wanita muda itu pecah dan kehilangan indera pendengarannya.


KES LOVEBITE
Kes ini terjadi di Selandia baru. Seorang perempuan dihantar ke hospital selepas mengalami kelumpuhan pada bahagian kiri badannya secara tiba-tiba. Doktor yang memeriksa pada mulanya tidak mengetahui penyebab kelumpuhan tersebut sehinggalah doktor itu menemui bekas lovebite di bahagian leher perempuan itu. Lovebite itu dilakukan di leher dekat bahagian arteri (saluran darah) utama. Ini menghalang peredaran darah dan mengganggu proses saraf menyebabkan perempuan itu mengalami kelumpuhan ringan.


KES KONDOM
Hal ini berlaku terhadap seorang perempuan di India, setelah penyakit batuknya tidak sembuh selama setengah tahun, akhirnya dia berjumpa doktor untuk pemeriksaan. Hasil pemeriksaan telah mengejutkan doktor yang memeriksanya kerana terdapat satu kondom di dalam paru-paru perempuan itu. Doktor itu yakin bahawa kondom itu yang menyebabkan batuk dalam tempoh yang lama. Tapi macam mana kondom boleh ada dalam paru-paru? Diyakini bahawa perempuan itu tertelan kondom tersebut semasa melakukan oral seks.

media

0 Member Sempoi:

Post a Comment