RANGKAIAN SOSIAL ANDA

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Makin popular,makin banyak pekung yang dibuka dan makin banyak keburukan  yang kita lihat pada artis yang meningkat naik ni.macam-macam hal lah.

Menurut blog abang Nara (beatifulnara.com).Katanya ini adalah gambar lama.Sejauh mana kesahihan tu Bro tak pasti,Dikatakan gambar ini adalah gambar 3,4 tahun lalu.

Persoalan,kenapa baru sekarang tersebar dan hangat? Bagi Bro ini adalah gambar baru.Dan ini adalah salah satu publisiti murahan untuk menaikkan namanya dalam dunia artis ni.Neelofa,sudah-sudahlah.Kita melayu kena la pakai pakaian yang elok-elok.Yang sopan.Bila pakai begini.Tak ke mengundang fitnah? Sendiri mau ingatlah kan?

Berikut adalah ayat pedas Neelofa:-
Dah tak ada modal la tu nak buat cerita. Yang hairannya itu gambar lama semasa saya terlibat dalam pembikinan video muzik kumpulan Tilu. Tak salah saya tiga empat tahun dahulu. Jadi kenapa baru sekarang ini nak keluarkan? Saya sendiri pelik macam mana mereka boleh keluarkan gambar tu semula. Kalau tak ada modal sekalipun nak naikkan rating masing-masing tak perlulah buat macma tu pada saya. Sejujurnya saya tak marah cuma geram sebab mereka sengaja nak aibkan orang. Lantaklah nak buat apa pun asalkan jangan melampui batas. Cerita macam ini memang tak perlu dilayan, kalau layan akan berpanjangan.
Biasalah tu bila dah jadi artis. Cerita 15 tahun dahulu pun orang sanggup korek. Satu tindakan yang bagus daripada Neelofa untuk tidak melayan cerita-cerita sebegini. Lebih baik tumpukan perhatian kepada perniagaan Bella Vita yang khabarnya sedang hangat sekarang ini. Tak gitu?

0 Member Sempoi:

Post a Comment