RANGKAIAN SOSIAL ANDA

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

12:36 am

Kenapa lelaki suka payudara wanita? Mengapa pulak lelaki tidak suka pada payudara wanita? Itulah lumrah jika tak perlu dihuraikan. Lelaki yang telah diciptakan oleh Allah swt, dengan sendirinya suka pada payudara wanita. Tapi ada juga yang suka kepada payudara bapok atau pondan! heh.. tajuk ini tak akan dimasukkan dalam artikel ini.

101 Sebab Mengapa Lelaki suka pada Payudara Wanita
1. Dari kecil lagi, walaupun tidak kenal apa itu payudara, apa fungsi payudara, Mereka (ibu) tidak kira lelaki atau perempuan tetap akan dipaksa atau ditonyohkan muncungnya dengan puting tetek / puting payudara. Oleh itu, tidak hairanlah walaupun tak suka nak hisap payudara tetap dipaksa suruh suka. Bak kata kalau nak melentur buluh biarlah dari rebungnya.. betul tak? Nah! Sekarang dah besar, mestilah lagi suka.
2. Kerana payudara susah nak dilihat. Payudara disimpan dengan rapi dan selalu disorok dari pandangan. Benda yang selalu disorok membuatkan manusia ingin mengetahui dan apakah isi serta keistimewaannya.
3. Tidak puas melihat payudara. Payudara walaupun dilihat tetap tidak puas jika tidak nampak puntingnya. Apabila sudah nampak puting, masih tidak puas jika tidak menyentuhnya. Apabila dah sentuh, masih tak puas kalau tak meramasnnya, masih tak puas lagi menciumnya, masih tak puas gomol pulak, gigit dan proses itu akan berulang-ulang tiada akhirnya.

1o1 lagi sebab banyak sebab untuk anda suka payudara. Hanya anda yang tahu apa yang anda suka. Anda suka yang putih, hitam, pink, kecil, besar, montok, munggil? Londeh? Eh.. tak mungkin..
Oleh itu, wanita memang suka menunjuk-nunjuk payudaranya supaya lelaki yang melihatnya gereeemmm.. dan tak tenteram..
Read more: tanyalelaki.com

0 Member Sempoi:

Post a Comment