RANGKAIAN SOSIAL ANDA

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Kenal lelaki ini? Dia ialah Nikolay Valuev,seorang peninju yang merupakan antara yang digeruni pihak lawan.


Nak tahu kenapa tajuk entri Bro macam ini?


Sebelum tu Bro nak tanya,sudi tak korang bersuamikan lelaki "hebat" macam Nikolay ni? haha..



Tanpa membuang masa,jom kita lihat gambar Nikolay Valuev bersama isteri dan anaknya.JOM.







































Sudi menjadi suri kepada suami "badang" berbadan balak sebegini?

haha...apa pun.jodoh,ajal maut tuhan tentukan,kan?kalau anda para wanita dapat suami begini,tahniah,semoga bahagia ke anak cucu.











DUSH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


1 Member Sempoi: