RANGKAIAN SOSIAL ANDA

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

9:01 am
LOKASI (dalam bulatan) suspek terjatuh selepas motosikal yang ditunggang bertembung dengan Honda CRV di stesen minyak Shell Jalan Kepong, Kuala Lumpur.


KUALA LUMPUR – Seorang lelaki yang menyara hidup dengan melakukan jenayah lebih 10 tahun lalu berakhir kelmarin apabila dia mati selepas terlibat dalam kemalangan sejurus selepas menyamun sebuah stesen minyak Shell di Jalan Kepong di sini.

Suspek yang berusia 31 tahun mati ketika dirawat di Hospital Selayang di sini semalam selepas motosikal yang ditunggang bertembung dengan sebuah kenderaan utiliti sukan Honda CRV ketika melarikan diri dalam keadaan panik kerana terserempak dengan seorang anggota polis berpakaian seragam di stesen minyak itu.

Terdahulu, Ketua Polis Daerah Sentul, Asisten Komisioner Zakaria Pagan berkata, suspek itu pada pukul 8 malam dengan bersenjatakan parang masuk ke stesen minyak di Jalan Kepong dan memaksa dua pekerja termasuk seorang wanita menyerahkan wang sebanyak RM1,115 hasil jualan minyak dan barang-barang di kedai serbaneka di premis itu.

“Kedua-dua pekerja itu diarah membuka kaunter wang dan menyerahkan semua wang yang ada di dalam kaunter sambil mengacu parang ke leher mereka.

“Mangsa-mangsa yang ketakutan menyerahkan semua wang kepada suspek sebelum lelaki itu melarikan diri dengan menunggang motosikal,” kata beliau ketika dihubungi di sini semalam.

0 Member Sempoi:

Post a Comment