RANGKAIAN SOSIAL ANDA

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

12:08 am



Situasi member yang talam 99 muka , baca dibawah dengan lebih lanjut .

Ali : eh Abu ! lama tak nampak kau ? sihat ke ? ;D
Abu : wei Ali ! haha , a'ah lama tak nampak kau . aku sihat je , kau ? :)
Ali : aku sihat jugak , kau ape cite sekarang ?
Abu : aku macam biase la bro :) just busy siket je skrg ,
Ali : ohh , okay laa . aku gerak dulu . papehal nanti helo helo la . boleh lepak minum nanti :)
Abu : okay broo , choww ;D

*fuhh lame aku tak jumpe Ali tu tadi , rindu gak nak lepak dengan dia . takpe , malam ni aku text die la ajak lepak :)

then Abu balik rumah , mandi ape sume . pastu die onl , die bukak muka buku check notification ape sume . dah settle tu , die click " home " . nampak nama
" Ali Bakar Kacak " update status - tadi aku terserempak dengan Abu , dah la selekeh , muka macam *&^&** . lepas tu boleh pulak die tegur aku , ish buat malu aku je -.- bodoh punye budak , harap terasa !!! grrr ~

#lepas Abu baca , die sedh sangat . die tak sangka kawan die sanggup cakap die macam tu . hm , aku sedar aku sape . tak layak kawan dengan kau , aku tak perfect :( lepas ni aku tak kan tegur kau dah , maaf Ali ! hm ,

so , moral of the story jaga lah perasaan orang sebab manusia bukan batu atau kayu yang tak punye hati dan perasaan =)


Ada kawan korang yang perangai macam ni?

0 Member Sempoi:

Post a Comment