RANGKAIAN SOSIAL ANDA

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

2:20 pm
JEPUN.Sebuah negara yang sentiasa menghasilkan rekaan unik dan pelik.Misalnya roti sosej yang berbentuk alat kemaluan lelaki la,hari tak pakai seluar la,dan macam-macam lagi.Pendek kata,yang pelik hanya di jepun.Tapi yang itulah yang unik.Hasil kreativiti dan inovasi pereka Jepun.Jom tengok ini pula,Bra yang boleh bercakap,bunyi menarik kan?jom kita tengok.Layanzz.


Bra boleh bercakap Welcome to Japan Bra untuk menarik pelancong asing. Triumph Jepun kembali mempamerkan koleksi pakaian dalam terbaru mereka, Welcome to Japan Bra, yang bertujuan untuk meningkatkan kunjungan pelancong. Welcome to Japan Bra adalah sebuah bra yang punya banyak fungsi untuk menarik perhatian pelancong.

Pada bahagian tengah bra memiliki sebuah kancing yang berfungsi sebagai tombol dan jika masing-masing tombol ditekan akan mengeluarkan suara ucapan selamat datang dalam bahasa Inggeris, China, dan Korea. Di baghaian tengah, terdapat semacam bingkai foto yang boleh diisi dengan beberapa foto lokasi tempat pelancongan Selain itu, baghaian tali bra ada miniatur pesawat JAL yang boleh turun naik secara manual.

Bahagian dalam bra ini terdapat banyak benda seperti di baghaian samping boleh dikeluarkan sebuah bendera kecil, sedangkan bahagian tengah ada kantong yang boleh diisi dengan barang seperti miniatur gunung Fuji sampai tempat pelancongan terkenal Asakusa. Sementara itu, untuk skrit mini atau bawah boleh dilepas dan menampilkan sebuah peta Jepun lengkap dengan lokasi pelancongan di Jepun.



HOT DOG BERBENTUK ANU

0 Member Sempoi:

Post a Comment