RANGKAIAN SOSIAL ANDA

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

7:43 pm
1
1.Si kudung bertatoo dolpin
MAMAT kudung
 Lelaki ini kehilangan tangan kanannya di dalam sebuah kemalangan yang pelik.Oleh itu,untuk menutup kecacatan/buruk cacat itu,lelaki ini nekad bertemu dengan pembuat tatoo dan menyatakan niatnya untuk mentatookan gambar dolphin.Dia benci tangannya yang kudung itu kerana kelihatan sangat buruk lalu nekad hendak bertatoo.

Heine Braeck, 33, bencikan tangan cacatnya,yang disebabkan kemalangan kereta api ketika dia masih kecil. Lelaki berbangsa Norway ini menyedari bahawa bentuk kepala ikan Dolphin sesuai dengan keadaan tangannya yang cacat Dolphin.Oleh itu dia merujuk kepada pakar seni tatoo berbangsa Bulgaria ,Valio Ska untuk menutup cacatnya itu dengan tatoo 3d berbentuk dolphin dan menghasilkan sesuatu yang menarik! Valio Ska menghabiskan masa selama 3 jam untuk menyiapkan hasil kerjanya itu.


2.Tatoo rambut

Dari jauh kelihatan seakan-akan mereka berambut pendek.Tetapi hakikatnya mereka bertiga sebenarnya botak.Mereka pernah mendapatkan rawatan di hospital,pernah menanam rambut tetapi hasilnya mengecewakan kerana tiada perubahan! Oleh itu,mereka 3 beranak ini mengambil keputusan untuk mentatoo kepala mereka supaya kelihatan seakan-akan mereka ada rambut dan dicukur.Mengambil masa selama 3 jam untuk selesai.


3.Tatoo biji mata
 Tatoo yang paling gila,tatoo di biji mata.


4.Tatoo dakwat putih
 Tatoo putih kini menjadi trend baru penggemar tatoo.Jenis baru ini secara eksklusif menggunakan pigmen putih "tah ape tah" yang lebih digemari lebih ramai orang.Hasilnya, menarik seakan-akan bayangan.


5.Tatoo kepala
 dah buntu nak tatoo design macam mana lah kot mamat ni? so dia ambil keputusan mentatoo hampir keseluruhan kepala dan juga ditengkuk yang kelihatan seakan-akan rantai bermangga.


6.Tatoo passport
 tatoo berupa  passport menjadi pilihan Mr Ashton27,pelatih kecergasan sebagai tatoo kekal di badannya.Hilang passport buka baju tunjuk ajee..



7.Tatoo Snow White
peminat tato ekstrem!! dahsyat perempuan ni.  tatoo gambar cerita dongeng kanak-kanak iaitu Snow White mebjadi pilihan Annfaye Kao,27 dari taiwan, untuk dilakar di badannya

1 Member Sempoi:

  1. To make the 5103 a whole bunch more easy for individuals, a particular pursuing conduct is readily for
    sale; this tool nails on and then restores the bed legs and feet.
    The majority of us genuinely contained in most coffee makers,
    with the exception of 1 low machines. About the, we have witnessed research studies having to do with Dell personal computer which can be
    and as a consequence heating, and folks are increasingly becoming a great deal
    more smart operating in getting a loan for Dell
    offerings. Sony models Ericson Handset Phone calls is still constructing things that feature active standards particularly with all of its latest multimedia system and
    chic habits. So if you buying a enormous team it will probably be
    an amazing saving idea carry.

    Feel free to visit my web page http://coffeemakersnow.com

    ReplyDelete