RANGKAIAN SOSIAL ANDA

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Salam sejahtera , entry kali ini Bro nak kongsi sikit trend terbaru nih... haha..korang tengok tajuk entry?
GAYA ITIK,, bukan melentik..tapi mulut tu haa,,Mulut muncung jerr..adoyy.. adakah ini seni?ahaha..


Duck Face ataupun dalam bahasa melayu mulut itik.Bro amat hairanlah  jugak, kenapa sekarang ramai orang terutama perempuan suka sangat buat mulut itik ketika mengambil gambar, adakah nampak lagi muda atau nampak lagi cute? Tah la, mungkin ada yang nampak cute bila buat muka macam tu, tapi ada juga yang nampak macam nak termuntah. Apa-apa pun, tepuk dada, tanya selera. kalau korang rasa buat muka macam tu cantik dan cute, teruskan la, tapi kalau ada yang tegur tu, faham-faham sendiri la ye, mungkin dia dah termuntah la kot selepas tengok muka korang dengan ekspresi wajah macam tu.




-
Versi Malaysia...






Tak salah pun kalau buat gaya macam nie..Tapi asyik kena bahan je..suka?wakakaka..

Yang asli ciptaan Allah S.W.T dah elok dah..nak jugak buat macam ni..haha...


Ada gambar kawan anda dengan gaya begini? kongsikan di fanpage.




0 Member Sempoi:

Post a Comment