RANGKAIAN SOSIAL ANDA

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail


Gambar dibawah menunjukkan seorang lelaki yang telah ditangkap melakukan perbuatan sumbang bersama isteri orang..Kebetulan pada masa tersebut suami wanita itu telah memasang perangkap kerana dia mensyaki isterinya berlaku curang dibelakangnya..Ternyata pekara yang itu betul apabila perangkap yang dipasangnya mengena...


Apa lagi..mengamuk sakan la suami wanita itu...nasib baik orang kampung berada disitu untuk menenangkan keadaan..jika tidak..tak tahulah apa nasib isteri dan lelaki tersebut... Menurut laporan..lelaki dan wanita itu telah dibawa ke balai polis yang berhampiran supaya perkara-perkara yang tidak di ingini tidak berlaku..al-maklumlah ada orang baru dapat tangkap isterinya main kayu tiga...mahu tak jadi gila...

Suami dah ada pun tak cukup ke? Ini lah situasi yang kita semua taknak terjadi!



Malangnya nasib lelaki tersebut tak berapa baik apabila dibawa ke balai yang berdekatan dengan hanya memakai seluar dalam..rasanya malu tu memang malu..tapi nak buat macam mana..dah kantoi balun bini orang..jadi kenalah terima hakikatnya...

Cerita ini mengingatkan EP kisah ustaz kesayangan Anwar yang ditangkap khalwat..Nasib baik laki wanita tersebut tak buat seperti perkara diatas terhadap ustaz kesayangan anwar itu semasa dia tangkap isterinya didalam bilik bersama ustaz tersebut..cuba bayangkan jika suami wanita tersebut buat macam perkata diatas...seorang ahli politik a.k.a ustaz turun dari bilik, lalu di hadapan lobby hotel dan berjalan ke balai polis dengan memakai seluar dalam sahaja...hahahahaha..malunya...



Oklah tu kan? Sesetengah tu pukul sampai separuh mati.Tak perlu lah balun.Sebab dalam balai nanti abang2 polis akan balun..hehe


P/S: JAGA KEBAJIKAN ANAK ISTERI