RANGKAIAN SOSIAL ANDA

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

2:36 pm

Post kali ni memaparkan gambar-gambar hangat yang tersebar di ruangan sosial FACEBOOK yang menjadi topik hangat perbincangan tak kiralah di laman sesawang ni,media massa, dan kedai mamak.Teknologi banyak memberi faedah dan kebaikan kepada kita.Tetapi, apa kejadahnya
kalau disalah guna?

              Facebook mahupun Twitter adalah rangkaian sosial yang paling berpengaruh di dunia. Teknologi sekarang memberi banyak manfaat kepada manusia. Misalnya, Facebook, ruangan sosial ini menjadi akses ..
kepada pelayarnya untuk mencari kenalan baru,meluahkan perasaan,mencari maklumat malah sebagai medium untuk mengembangkan perniagaan. Selain itu,Facebook mahupun Twitter juga menjadi medium untuk mendekati selebriti-selebriti yang diminati, dan disediakan juga permainan online untuk menarik perhatian pengguna laman sesawang ini.

          Malangnya,laman sesawang ini juga disalahgunakan oleh sebahagian pihak, ada yang menggunakan nya untuk melakukan bisnes yang lebih kepada penipuan.Tetapi dalam post kali ini saya ingin memaparkan akibat dan sikap sesetengah remaja,mungkin dewasa yang sanggup menggadaikan maruah,agama semata- mata untuk mengejar populariti.

APA KEJADAH SEMUA NI??

       Selain itu wujud juga golongan murtad  yang ingin menyesatkan lagi umat islam dalam laman sesawang ini,ada juga menghina agama, ada juga yang menggunakan bahasa bak kata orang kedah "macam haram jadah". apa pun..sama-sama kita tengok, mungkin anda dah tengok, tidak mengapa.jom tengok lagi.





anak gadis minum arak

pergaduhan dengan orang yang murtad,menghina Nabi







bahasa tungging terbalik terhaktui
NILAI LAH SENDIRI





Anda nilaikan sendiri











baik bogel je







Penghinaan kepada SULTAN


KITA HANYA MAMPU BERDOA AGAR MEREKA BERUBAH
Cacian sebab AZAN?


P/S: JOM NYANYI RAMAI-RAMAI LAGU NASYID.. komenla skali..puih la hampa ni