RANGKAIAN SOSIAL ANDA

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

3:06 pm

Boneka kembar ini  memiliki kemampuan untuk menghilangkan diri. Dan akan hadir pada orang yang memimpikannya!

patung german/german doll
This 10-inch doll wrestler is one of the most frightening thing I’ve seen all year. Ireally do not understand why he was wearing only a pair of socks and boots. said the owner of these dolls.
Patung 10 inci penggusti ini adalah salah satu benda menakutkan bagi saya sepanjang tahun.Saya amat tidak faham kenapa ia hanya pakai stokin dan boot.kata pemilik patung.

discarded doll
Patung yang menyampaikan mesej yang tidak diketahui maksudnya~

Trilogy of Terror Doll 

In 1975, this doll is committed to being a puppet stabbing, murder and the victimswho drowned in an Oscar nomination Trilogy of Terror. Make sure you do notremove the chain or you may end next victim …
Pada tahun 1975.patung ini sering dikaitkan dengan pembunuhan,tikaman dan mangsa yang berkait dengan oscar nomination trilogy of terror.Pastikan anda tidak mengalihkannya atau anda menjadi mangsa seterusnya.

menangis sepanjang malam jika anda memimpikannya!!

chucky doll
patung pembunuh!! .kalau tak rasa seram.tengok lah filem nya..
#seed of chucky
#child play

Jangan datangkan rasa takut dalam diri anda..jika ada rasa takut itu.Keberanian dalam jiwa patung itu akan terbentuk dan akan kelihatan ia bergerak menghampiri anda!!
This doll was actually for sale in Germany: € 399 ($600) and if you frightened. dont ever look to it!! because it will walk to you!

SAW doll..
Kalau anda berani.Simpanlah satu untuk anda patung ini.

butchered babby doll
Apakah motif patung ini dihasilkan?