RANGKAIAN SOSIAL ANDA

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

1:18 am
Siapa cakap orang laki ni kalau kelip mata jerr.. jeling2 senyum jer lelaki terpikat.. kalau ada..itu lelaki hidung belang jawabnya..Kalau ada yang bagi reaksi pun..lelaki tu cuma nak "cuci mata jer" haa..haha

ASSALAMUALAIKUM dan Salam Sejahtera kepada pembaca dan Blogger semua..hari ini Bro nak kongsikan tips nak pikat lelaki idaman hati..hah!! tips ni untuk perempuan jer tau..yang laki kalau follow up maknanya gay lah..ahaha!! jom layanzz
Ada tiga Teknik kesemuanya.. Jom Follow..

Teknik Pertama

1.Harus diingat ini bukan teknik rebonding,okeh teknik pertama ialah PANDANGAN MATA..

 hey..nak lelaki idaman perlukan EYE CONTACT tau,..haa.. bak kata orang tua-tua DARI MATA TURUN KE HATI..haa..haha..Untuk buat si jejaka terpaut dan terpikat dengan anda,pandang mata si dia dengan jujur dan penuh yakin..jangan pulak pandang dengan mata ala2 THE ROCK.. melepas lah jawabnya..maksud Bro.

pandangan mata tu haruslah ikhlas,pandangan terus ke biji matanya dengan penuh keyakinan,ini membuatkan si dia tertarik dengan anda untuk berkomunikasi dengan anda..haa.. Pandangan yang penuh rasa sayang dan yakin akan mencetus kan suatu kesan electrostatik yang membuatkan si dia terkesan dengan kehadiran anda..

Teknik Kedua:

2.Senyuman

Hah!! yang ini penting sangat2..kalau dah eye contact tapi muka masa  macam Hantu Kak Limah tak de maknanya..Anda perlu murah dengan senyuman sebab lelaki ni mudah tertarik dengan wanita yang suka senyum..so sweeeet..ouch!! terlebih sudah Bro ni,.Senyum akan menjadikan anda mesra di mata lelaki idaman anda itu yang membuatkan si dia ingin berkenalan dengan anda dengan rasa yang SELESA.

Teknik Ketiga:

3. Teguran

Anda janganlah bersifat sombong.Jauhkan sikap tu,,Kemesraan tu perlu ada dalam diri.Bertegurlah si dia selalu, dan ajak dia berbual..Berbual boleh memberi ruang untuk anda mengenali si dia..kan??

haa..tiga tips yang mudah dan senang yang korang boleh cuba.. =)

Cinta ni tak boleh paksa..Kalau anda dah cuba dan gagal..ada tips ekstra untuk anda..skroll ke bawah..

-
-
--
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

JANGANLAH BERSIKAP TERLALU MEMILIH
BERSYUKURLAH KALAU DIJODOHKAN DENGAN SIAPA SAHAJA PUN..HAA.. ALL THE BEST..OK?