RANGKAIAN SOSIAL ANDA

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

2:32 am
Merujuk kepada sumber dari weeklyworldnews.com, khabar angin mengatakan bahawa rangkaian laman sosial  akan ditutup pada 15 JULAI 2012.Boleh percaya kah?


Merujuk kepada laman web weekly itu, wartawan J.B Smitts telah menemu bual pemilik dan pengasas Laman ini,Mark Zuckerberg untuk bertanyakan mengenai masa depan rangkaian sosial ini..

Kata Beliau(Mark Zuckerberg) Saya nekad mahu menutup Facebook ini.Tetapi lain pula yang dikatakan oleh Facebook Ceo,Sheryl Sanberg,kata wanita itu,laman ini tidak akan ditutup,tidak buat sekarang dan tak mungkin kami akan menutupnya.

Sumber orang dalam Facebook ada mengatakan bahawa mereka telah membuat perbincangan untuk melakukan penutupan laman terbesar ini dan dalam perbincangan mereka baru-baru ini pula,mereka katakan yang mereka tidak akan menutup laman ini serta merta pada 15 Julai 2012 kerana dikhuatiri akan berlaku gerakan "REVOLUSI" besar-besaran yang akan mencetuskan kekecohan tetapi kami perlu menasihatkan dan memberi bayangan supaya pengguna laman Facebook ini bersedia menghadapi keadaan ini nanti.

Sementara itu, kekecohan telahpun meletus di seluruh dunia mengenai khabar angin ini,pada mulanya ialah Mac 2011,kemudian Mac 2012 yang menimbulkan keadaan gamat bagi peminat tegar facebook ini.

 Bintang terkenal Tyra Banks, Mila Kunis, Britney Spears, Lady Gaga, Justin Beiber, Ashton Kutchter, Carrot Top, Meryl Streep, Danny Bonaduce dan  Real Housewives of New Jersey and Atlanta kesemuanya cemas apabila mendapat tahu akan kehilangan  Facebook.  “Saya sangat gilakan  Facebook,” kata Tyra Banks. “Tanpanya,hidup saya akan berakhir!!”

0 Member Sempoi:

Post a Comment