RANGKAIAN SOSIAL ANDA

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

10:49 pm
Harini Bro nak kongsikan dekat korang info mengenai gay ni..Bukanlah nak promote budaya gay tapi nak kupas isu KENAPA LELAKI GAY HENSEM..


ikuti entry ini hingga penghujung..layanzz..eksklusif di Sempoi Corner...


    Kenapa kebanyakan lelaki songsang ini kacaK? Adakah terdapat hubungkait antara penampilan dengan kecenderungan seksualiti itu>? Adakah disebabkan kos meminang dan mas kahwin mahal? adakah disebabkan oleh perempuan di luar sana jual mahal? Atau ada sebab lain?

Jom layan pendapat yang di ambil daripada wiki.answers.com:


Pendapat Pertama:

A1

Dalam komuniti gay, banyak penekanan diletakkan di atas penampilan anda. Saya fikir yang gay menjaga badan mereka dan meletakkan beberapa usaha supaya kelihatan kacak setiap hari. Tradisinya lelaki gay biasanya berhubung dengan lebih baik dengan trend fesyen terkini itu.

Pendapat Kedua:

A2


Lelaki gay adalah lelaki yang tertarik kepada lelaki, oleh itu mereka tahu apa yang membuat seorang lelaki yang baik terpikat. Oleh itu mereka boleh meletakkan ini ke dalam amalan dan dengan itu anda mempunyai sebab kenapa lelaki gay boleh menjadi sangat kacak.Namun itu adalah cara yang sangat umum dan mudah melihat ia sudah tentu ia tidak terpakai kepada semua.Beberapa  orang lebih kepada kualiti estetika adalah bagaimana mereka menjaga diri mereka sendiri dan beberapa orang juga secara  semula jadi dan apa yang dijadikan kepada anda adalah secara semulajadi telah dianugerahkan dengan untung.


Pendapat Ketiga:

A3

Seksualiti satu tidak benar-benar mempunyai sebarang kaitan dengan bagaimana seseorang itu cantik atau hodoh. Sesetengah lelaki cantik tanpa mengira sama ada mereka adalah gay, bi atau lurus sama seperti orang lain adalah purata atau estetika dicabar tanpa mengira seksualiti mereka.Orang yang berlainan mempunyai citarasa yang berlainan supaya apa yang seseorang mungkin berfikir lain yang menarik mungkin mendapati ia tidak menarik, kecantikan adalah idea yang relatif.

Pendapat keempat:

A4

Saya tidak boleh kata semua lelaki gay yang kacak, yang akan menjadi satu pembohongan. 

Mungkin majoriti lelaki gay menarik kerana mereka sanggup  melabur wang yang banyak untuk tempat tinggal, makan kesihatan dan juga berpakaian




Pendapat Kelima

A5

Berada di gym, mengamalkan diet dan sentiasa bergaya hanya kecenderungan gay bagi majoriti lelaki homoseksual.

Pendapat Terakhir


Ya, pada keseluruhannya, lelaki gay lebih baik dalam menjaga diri mereka dan memberi perhatian yang lebih kepada penampilan mereka, tetapi ada sebab lain.Ia adalah kerana lelaki gay yang lebih tua dan / atau kurang menarik tidak akan dilihat. Tiada siapa yang memberi perhatian kepada lelaki gay 40 tahun ke atas atau mereka yang di bawah 40 tetapi kurang  kacak, dan ini terutamanya di kalangan orang lelaki gay sendiri.Saya kini 54, berat badan berlebihan sedikit dengan uban tetapi dalam kesihatan yang sangat baik. Saya menjaga diri saya bersih dan berpakaian dengan baik, tetapi tiada siapa yang berminat dengan saya.

Semua lelaki gay umur saya mencari boytoy 20-an dan keras sekalipun sekadar untuk lelaki gay lain sebagai kawan kerana tiada siapa yang mahu dilihat dengan seseorang yang tidak melangkah keluar dari muka surat majalah.

Mereka dunia gay adalah cetek, sombong dan kejam. Sebaik sahaja anda adalah lebih daripada 40, anda perlu ada wang ,jika tiada keperluan itu ,anda tidak berguna. Dan, hubungan monogami yang sebenar, serius? Berputus asa!