RANGKAIAN SOSIAL ANDA

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Seorang lagi hero dari Indonesia mengukir nama di Hollywood.Tahniah!Rasanya ramai lagi yang tak tahu dalam filem hebat tahun ini iaitu Fast and Furious 6 ada seorang pelakon dari negara jiran kita Indonesia iaitu Joe Taslim.

Bukan senang nak berlakon dalam cerita ni.Lagi la peluang tipis untuk dapat tawaran berlakon di sana.Inilah kata orang,rezeki dia di sana.Rezeki ada di mana-mana =).


Pasti siapa yang dah tengok filem Fast and Furious 7 tak sangka yang adegan gaduh di stesyen waterloo itu adalah jejaka indonesia...hahahaha.

Hensem jugak kan? haha sekadar pujian.Jangan kata admin gay pulak.aduss..

Ini haa video youtube mengenai dia dalam F&F 6 ..jom tengok!




2 Member Sempoi:

  1. Replies
    1. ;(( hehe.. lupa nak credit.. gua xpenah lupa tuan sumber ..keh3

      Delete