RANGKAIAN SOSIAL ANDA

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Assalamualaikum!!! Sedia maklum bro yakin mesti hampir semua pembaca! hehe pernah menonton filem bersiri Harry Potter dari versi yang pertama hinggalah yang penamat.

Tak dinafikan bro terjebak dengan cerita ni sebab jalan cerita yang sangat2! menarik,pembawaan cerita yang mendebarkan,penuh dengan perasaan,dan paparan cerita yang menarik buat semua golongan kan?

. Sekarang dah tak berapa minat dengan cerita kanak-kanak penuh khayalan tu. Buat malu kat anak buah je kalau bro tengok jugak =.='

hehe. Mesti stressssss kan tengok bro berleter panjang. hah ini haa gambar !!hehehe...

gambar dari rakan blogger =)
Mungkin kalau diorang di gandingkan lagi untuk berlakon dalam Harry Porter versi dewasa, bro akan fikirkan semula nak tengok ke tak..rugi tak tengok haa..lawa2.. *hehe*

tp yang paling best tengok cerita masa bebudak ni kecik2 , cute!!

1 Member Sempoi:

  1. yang paling bro suka si gemuk yang laki tu,bila besar dah hensemla hihi :-)

    ReplyDelete